Vendéglátás + Vizuális Marketing + Élet = Ez a blog

shopographic.co.nz

shopographic.co.nz

Csinálom a marketinget DE hogyan lesz ebből több vendégem? | BeMyGuest #11

Csinálom a közösségi médiát, van egy jó weboldalam, amin blogot is írok, vannak szép fotóim is...DE hogyan fognak ezek nekem több vendéget generálni?!

2019. augusztus 28. - Zsolt Shopi Soponyai

Az egyik közös workshopunk végén, amelyet Anders Tamással a Szállásmarketing atyjával és Duchai Mártával az ÉrtékelésTUNING alapítójával csináltunk, tartottunk egy kerekasztal beszélgetést és kérdezz-felelek során az egyik hallgatónk a következő kérdést tette föl nekünk.

''
Értem én, hogy építeni kell a közösségi média csatornákat, értem, hogy minél több szép és minőségi fotómnak kell lennie az interneten, értem, hogy meg kell, hogy válaszoljam az összes Tripadvisoros vagy Googleön keresztül érkezett értékelést és értem, hogy kell, hogy legyen egy blogom is a szépen és hatékonyan működtetett weboldalamon... DE honnan fog jönni a vendég?
''


Az itt elhangzott kérdésre választ adunk a lent található YouTube videóban. A heti rendszerességgel ellátott BeMyGuest adásokkal, amelyeket egyelőre csak a Youtubeon teszünk közzé, minél több hasznos tudást szeretnénk hozni a vendéglátó-, turisztikai-, és szállodaipari szolgáltatóknak nektek teljesen ingyen.

Ne maradj le, iratkozz fel a csatornánkra itt: https://tinyurl.com/y4eowycz

A bejegyzés trackback címe:

https://shopographic.blog.hu/api/trackback/id/tr9715028092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása