Vendéglátás + Vizuális Marketing + Élet = Ez a blog

shopographic.co.nz

shopographic.co.nz

Mikor hazaköltöztem Magyarországra nem tudtam magyarul beszélni.

Anyám viszont segített visszarázódni.

2019. szeptember 05. - Zsolt Shopi Soponyai

screen_shot_2019-09-06_at_13_27_33.png

TE ÍRSZ BLOGOT?
SZOKTÁL HOZZÁSZÓLNI MÁS POSZTJÁHOZ?
GYÁRTASZ SAJÁT SZÖVEGES POSZTOKAT?
MERT RENGETEGET LEHET EZEKBŐL TANULNI... ELMONDOM MIÉRT.

 

Fontos, hogy írj! Egy posztolás a közösségi médiában vagy csak egy szimpla hozzászólás nem elvesztegetett idő. Ez annál több tud lenni, mint azt elsőre hinnéd.

Azzal, hogy posztolsz, blogot vagy hozzászólást írsz olyan témákban, ami érdekel is téged, kiadod magadból azt, ami eddig csak gondolati szinten fogalmazódott meg benned.

Amíg a dolgok csak a fejedben, gondolati szinten vannak, addig nincsenek összefüggésben egymással, csupán egy nagy keszekusza cikázó felhő az egész.

Hogy értem ezt?

Ha mondjuk két gondolat között nem ugrik be logikus magyarázat, amivel összekötnéd azokat, ilyenkor még fejben elég kegyes vagy magadhoz, és átléped azt az űrt, ami a logika hiányában keletkezett. Egyszerűen tovább lépsz a következő gondolatra.

Amikor azonban le kell, hogy írd azt, ami a fejedben van, kegyes már nem lehetsz magadhoz. Papíron a logikus összekötések hiányában az űr meg fog mutatkozni és teljes nonszensz, értelmetlen katyvasz lesz az, amiről írsz.

Tehát a hozzászólások esetében például, ha látsz egy posztot, amivel kapcsolatban beugrik egy gondolat, azt értelmesen meg kell tudnod fogalmazni. Ezzel pedig rengeteg hasznos gyakorlásra, írásra, fogalmazásra, utánajárásra és ezáltal tudásra teszel szert.
(CSAKHOGYTUDD: Épp kommenteltem az Instán és így jött ennek az írásnak a gondolata. Onnantól már csak össze kellett rakjam, hogy hasznos infóval szolgáljak vele nektek.)

Nagyon sokat lehet blogolással, posztolással, hozzászólással és üzenetküldésekkel vagy chateléssel tanulni. Én nagyon sokat tanultam, tanulok a mai napig is.

Amikor két éve hazaköltöztem és elkezdtem magyarul blogot írni, anyám ellenőrizte és javította az összes írásomat. Szerinted?!

Nem kell mondanom, hogy sokkoló volt még számomra is az eredmény. Mármint a helyesírásom.
Jó de ha hozzáteszem, hogy az elmúlt 12 évben a napjaim 99%-a csak angol beszéddel és olvasással telt akkor ez nem is annyira furcsa. Egyszerűen elkopott. Ez van.

Én azzal, hogy elkezdtem blogot írni, posztokat írni, hozzászólni a közösségi médiában, rengeteget tanultam és mára már mondhatom, hogy nem kell leellenőriztetnem az írásomat anyámmal. Ennek valószínű Ő örül a legjobban :) 

Többet rólam itt találsz. Ez a bázisom: https://www.instagram.com/shopographic/


A bejegyzés trackback címe:

https://shopographic.blog.hu/api/trackback/id/tr915041976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása